Wij willen dat je 100% blij bent met je aankoop. Daarom controleren en verpakken we elk product met de grootste zorg. Toch kan er heel soms iets misgaan. Een product dat beschadigd raakt tijdens transport of een ander mankement? Geen zorgen, je kunt rekenen op onze garantie.
Ontdek je een probleem? Laat het ons dan weten via info@dutchpokepartner.nl. De wet adviseert dit binnen twee maanden na ontdekking te doen, maar ook als je wat later bent, denken we graag met je mee voor een passende oplossing.
Is er iets niet helemaal naar wens gegaan? Of heb je juist een geweldig idee hoe we onze service nog beter kunnen maken? We horen het ontzettend graag!
Stuur je bericht naar info@dutchpokepartner.nl. We nemen je feedback serieus en komen altijd snel bij je terug met een reactie.
Komen we er samen onverhoopt toch niet uit? Dan sta je niet met lege handen. Je kunt je geschil voor onafhankelijke bemiddeling voorleggen aan WebwinkelKeur.